24 June 2026
A.A.S. HTH Tiemessen Autoschade
Service vanaf de balie ivm afspraken en leenauto was top, maar de reparatie en schade reparatie was erg slecht, er wordt niet geluisterd naar de klant en ook de nacontrole voordat de auto terug naar de klant gaat was bar slecht. Eerst 3 weken mijn auto kwijt geweest en 3 x spuiten van mijn achterklep , daarna nog een week mijn auto kwijt ivm niet luisteren en slechte nacontrole. De dag erna nog terug ivm beschadiging op mijn bumper, maar dit hebben ze gelukkig weg kunnen poetsen. Ik denk dat met goed noteren wat er afgesproken is, en ruim de tijd nemen voor nacontrole en dan pas de klant bellen dat zijn auto klaar is, er een hoop frustraties en geld bespaart worden