A.A.S. Wensink Schade Apeldoorn

Zorgeloos weer op weg!

Klanttevredenheid
Contactgegevens

Sint Eustatius 2-4
7333 NX Apeldoorn

Tel: 055 - 538 9389
info@wensink.nl

Openingstijden
ma 08:00- 17:00
di 08:00- 17:00
wo 08:00- 17:00
do 08:00- 17:00
vr 08:00- 17:00
za gesloten
zo gesloten
Dat is snel geregeld!

Vraag gemakkelijk een vrijblijvende prijsopgave aan of meld uw schade direct online! 

Prijsopgave aanvragen

Ik wil mijn schade melden

A.A.S. Wensink Schade Apeldoorn is een gespecialiseerd autoschadeherstelbedrijf dat zich vanaf de oorsprong richt op hoogstaande kwaliteit en snelle service. Er wordt gewerkt met geavanceerde apparatuur en technieken zodat u verzekerd bent van een perfect resultaat.

Bij Wensink Schade in Apeldoorn zorgen ze ervoor dat u zorgeloos onderweg bent. Hoe? Onder andere met een snelle service, vervangend vervoer en één centraal aanspreekpunt. Wij verzekeren u: binnen een mum van tijd bent u weer zorgeloos onderweg.

Sterke punten

  • Schade online melden
  • 24-uurs service
  • 4 jaar FOCWA garantie
  • (Gratis) Vervangend vervoer
  • Haal- en brengservice
  • Klanttevredenheid staat voorop
  • Bemiddeling wordt uit handen genomen

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Klantbeoordelingen

Gemeten via onafhankelijk onderzoeksplatform

tevreden
6

10 december 2020

Naar aanleiding van een tip naar dit bedrijf gegaan. Mijn auto zat onder asfaltresten door wegwerkzaamheden en dit kreeg ik er niet zelf af. De volgende dag gebeld met Wensink Schadeherstel Apeldoorn en ik kon er de volgende dag direct heen. Heel fijn! Daar hebben ze een invertarisatie gedaan en ze gaven aan dat ze het weg konden halen. De auto diende eerst helemaal ontvet te worden met een speciaal middel en daarna volledig gepolijst om het 100% weg te krijgen. Ik had ook expliciet aangegeven dat de voorschermen en achterschermen van de auto volledig onder de teer zaten en dat het lak daar heel ruw aanvoelde. Dat was geen probleem en werd meegenomen. De volgende dag werd ik gebeld dat de auto klaar was. Daar aangekomen werd ik door een medewerker van de balie naar de auto begeleid. Helaas waren de schermen helemaal niet behandeld en bovendien was de auto niet gepolijst. Ik vroeg direct waarom dit niet gedaan was, maar de baliemedewerker kon dit niet aangegeven en ging verhaal halen bij zijn manager. Die gaf aan dat het zand is. Dat was natuurlijk niet het geval. De auto moest ik dus weer achterlaten en de volgende dag ophalen. Telefonisch heb ik weer aangegeven om het nu serieus op te pakken. Daar werd al moeilijk gedaan om de auto te polijsten, terwijl dit wel afgesproken was. Al met al is de auto goed hersteld, maar het was jammer dat het niet direct goed is gebeurd. Ik moest zelf aandringen om het goed te herstellen en ben daar voor niks geweest. Zonde van de tijd en geld! Heb mij meerdere bedrijven offertes aangevraagd die het voor de helft van het geld konden herstellen. Toch gekozen voor Wensink die het dubbele vroeg, maar achteraf was dit misschien toch niet de juiste keuze geweest.

Waar kunnen wij u mee helpen?

Heeft u een vraag, opmerking óf wilt u een vrijblijvende prijsopgave aanvragen? Vul onderstaand formulier in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op!






Doorzoek de website van A.A.S. Schadeherstel