100% ontzorgen bij schade

Wij helpen u bij schade aan uw voertuig

Bij schade aan uw voertuig heeft u wel wat anders aan uw hoofd dan oneindig lang op zoek gaan naar informatie over vragen die u heeft. U wilt graag zo snel mogelijk geholpen worden en geen zorgen hebben. Dat snappen wij bij A.A.S. maar al te goed.

Hoe gaan wij te werk?

In 4 stappen leggen wij kort aan u uit wat u moet doen als u schade hebt opgelopen.

Stap 1: meld de schade aan uw auto bij uw verzekeraar

Voordat u de schade bij één van onze A.A.S. Schadeherstel vestigingen meldt, vragen wij u de schade te melden bij uw eigen verzekeringsmaatschappij of tussenpersoon. Verdere administratieve handelingen nemen wij u uit handen.

Stap 2: meld de schade bij A.A.S. Schadeherstel

Online schade melden

Wilt u online uw schade melden? Dat kan, meld uw schade hier. 

Telefonisch

U zoekt hier de dichtstbijzijnde A.A.S. schadehersteller. U kunt direct langsgaan maar beter is het om vooraf telefonisch een afspraak te maken. Zo heeft uw schadeherstelspecialist voldoende tijd en ruimte om de schade en alle zaken eromheen te bekijken. Tijdens deze afspraak wordt de schade aan uw voertuig vastgesteld.

Wij willen u vragen om de volgende documenten mee te neme:

  • Rijbewijs
  • Kentekenbewijs
  • Groene Kaart

Na het gesprek zal een schaderapport opgesteld worden en kunnen we u vertellen hoe lang de reparatie gaat duren, of er onderdelen besteld moeten worden en welke kosten aan de reparatie verbonden zijn.

Hierna geeft u toestemming om uw voertuig daadwerkelijk te laten repareren. In overleg maken we een afspraak om uw voertuig te herstellen. Ook regelen we alles voor u met uw verzekeringsmaatschappij, helpen wij u met andere vragen en met het invullen van het schadeformulier.

Stap 3: het herstel

Vervolgens brengt u uw voertuig naar de schadehersteller die deze vakkundig voor u herstelt. U wordt op de hoogte gebracht van de herstelreparaties die worden verricht. Ook krijgt u vanzelfsprekend bericht over het tijdstip waarop uw voertuig kan worden opgehaald.

100% ontzorgd
Hierbij wordt u volledig ontzorgd. Zo kunt u uitgaan van gratis vervangend vervoer of een haal- en brengservice. Ook de administratieve afhandeling met uw verzekeringsmaatschappij wordt voor u geregeld.

Stap 4: oplevering van uw voertuig

U kunt uw voertuig op het afgesproken moment ophalen bij de schadehersteller. Deze afspraak wordt gemaakt voordat de herstelwerkzaamheden zijn verricht. Als uw voertuig niet op het afgesproken moment kan worden opgeleverd, wordt u hier tijdig van op de hoogte gesteld.

FOCWA-garantiebewijs
Uw voertuig wordt grondig gereinigd, gewassen en als nieuw opgeleverd. Ook krijgt u een nieuw schadeformulier en een FOCWA-Garantiebewijs. Dit bewijs geeft aan dat u vier jaar garantie krijgt op de uitgevoerde werkzaamheden door de schadehersteller.


Selecteer via onze vestigingszoeker direct een schadehersteller in uw buurt en benaderen als u een vraag heeft of om een afspraak te maken. Heeft u een vraag aan het hoofdkantoor? Klik hier voor onze contactgegevens!

Doorzoek de website van A.A.S. Schadeherstel